It's alive!

Blu-ray-läsaren i vår PS3 lever på nytt. Det är dock inte Sonys/Nordisk Films förtjänst på något sätt. Den bara bestämde sig för att fungera när jag gjorde ett sista försök med Trassel. (Kan nu bekräfta att bildkvaliteten på filmen är sagolikt bra, precis som man ska förvänta sig av nyare filmer på blu-ray.)

Angående supporten från Nordisk Film och
mitt mail till dem. Låt oss säga så här, de har lite att lära av Microsoft. Tre arbetsdagar efter att jag skickat mitt mail till dem får jag ett nonsenssvar där de hänvisar till garantitexten i manualen (som öht inte beror svensk reklamationsrätt) och vidare upplyser mig om att jag ska vända mig till affären där jag köpte min PS3 (vilket jag redan förstått). De har nu fått ett lite syrligt svar där jag fortfarande vill ha ett svar på om de reparerar trasiga blu-ray-läsare under hela den treåriga reklamationsrätten. Vill ha ett besked oavsett om vår PS3 just nu fungerar korrekt eller ej.

Borde nog ta och köpa några fler filmer på blu-ray. Jag menar, måste ju testa ordentligt att konsolen verkligen fungerar nu. Dessutom sägs det bli regn i veckan som kommer... Så vad ska man köpa?


Trassel, eller Tangled som den ursprungligen heter, rekommenderas varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback