Reklam

Eftersom jag (och du med) är årets reklambyrå tänkte jag ägna lite tid och plats åt det jag, förhoppningsvis, får betalt för. Har ju för övrigt hört att de tjänar rätt hyfsat på de där byråerna. Som årets byrå borde man dessutom kunna kram ut lite extra ur varje konto? Eller? Förresten, till vem anmäler man sitt lönekonto? Har ju gjort lite reklam förra året (här och här) så några tusen borde väl kunna trilla in.

Nu till dagens reklaminslag:
Crimson. Namnet låter kanske som en TV-serie eller liknande. Det är fel. Helt fel. Crimson är typ bästa stället att skicka sina digitala bilder för att få ut analoga dito. Sådana man kan hålla i handen. Papperskopior.

Leveransen är snabb, antingen upp till fyra dagar på labbet (min första beställning gick på två dagar) eller en dag på labbet (kostar 20% extra).

De levererar i alla upptänkliga bildformat men har även en tjänst där du kan få bilden i vilket format som helst. Priserna är klart humana, 10x15-kopior för 1,95 kr/st + 27 kr för porto och emballage.

Hur ser bilderna ut då? Kanon. Inte ett dugg konstigt att de blivit bästa labb i ett flertal olika tester av nätlabb. Söker man lite på nätet hittar man snabbt en stor skara fotografer som hyllar detta labb för kvalitet, pris och snabba leveranser.



Kommentarer
Postat av: Willy

Vet nån va d kostar med återvinning och all hantering + sortering av sopor? Vad d kostar att betala (skattebetalare som du och jag...) dom olika killarna för deras "arbete"...? i USA kostar det regeringen 5-7 gånger mer än att bara bränna allt. FRUKTANSVÄRD SLÖSERI MED PENGAR.

2007-02-02 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback