Ohh... Aj, aj, aj...

Något gick fel imorse. Sonen bestämde sig för att han inte ville bada, full av tvål och schampo skulle han klättra ur badkaret. Jag, som stod en liten bit därifrån, skyndade mig fram och tvingade honom tillbaka till badkaret för avspolning. Trekvart senare antyder min rygg att jag gjort något olämpligt. Kändes som om jag sträckt mig lite... Ytterligare några minuter senare var det ett faktum. Ryggskott.

 

Dagen har spenderats med att vanka runt, knapra Alvedon och Ipren och försöka roa sonen utan att anstränga mig. Ryggen gör sjukt ont. Även med värktabletter.

 

Nu är jag själv hemma. Fru och barn har åkt till svärföräldrarna i Västerås. Jag skulle också åkt dit. Haft en trevlig helg där, imorgon skulle vi shoppat lite. Haft det trevligt. Gått på kalas för kusinen. Istället får jag vanka runt här hemma för att försöka få liv i min värkande rygg.

 


Kommentarer
Postat av: Q

Aj aj aj, det lät inte roligt, hoppas du snart blir bättre.

2011-03-19 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback