Tack för sponsringen!

Igår öppnade ett stort elektronikvaruhus med tyska rötter i Uppsala. Ingen som färdades i närheten av Boländerna kunde undgå det. Hörsägen gör gällande att du kunde få sitta en timma i bilkö för att få möjligheten att köpa en stekpanna för 37 kr. Eller en platt tv-apparat för ytterligare några kronor.
De som tror att det råder lågkonjunktur och att folk håller hårt i pengarna torde fått sin tro skakad i grunden om de bevittnat spektaklet. Det var ingen ände på kön med stora, platta kartonger som lämnade köpladan. Upplands sista tjock-tv hamnar troligen på skroten snart.

I samband med sådana här öppningar förekommer det ofta att saker säljs till förlust - det kostar på att framstå som billigast. Så skedde också denna gång. De röda tyskarna gjorde det. Och de gröna giganterna hakade på. Billigare än invigning, sades det. De hade en PS3 Slim 120 GB för ca 800 billigare än bästa, seriösa, nätpris. Och en sådan har jag velat ha. Det är en grym Blueray-spelare. Den har en hel del extra funktioner. Och nu står den i vår tv-bänk. Egentligen gillar jag inte att handla på "giganten", men vill de sponsra mina inköp så säger jag inte nej...


Senaste tillskottet... :)

Kommentarer
Postat av: smam

dan vill ha ett ps3. hur mkt kostar dom pa elgiganten nu da? :>

Postat av: [SH]

Kostade 2222 kr men är slut nu.

2010-03-26 @ 22:29:27
URL: http://essha.blogg.se/
Postat av: smäm

ok, thnx.

2010-03-26 @ 23:14:31
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback