Boktips

På sommaren ska man läsa böcker och om du har det minsta intresse av media, marknadsföring eller något annat i den riktningen ska du, om du inte redan gjort det, läsa Reklown av Jan Cederquist. Den säljs som pocket för löjligt billiga 39 kr hos Adlibris. Har själv läst den men äger inget exemplar själv då första upplagan varit slutsåld sedan länge. Till min stora glädje kom den ut som pocket för en tid sedan och nu blir det ett köp då jag gärna läser om den.



Ett stycke mycket välskriven nutidshistoria.

Kommentarer
Postat av: Smäm

Jag har faktiskt pratat med herr cederquist själv för att få mitt eget ex av denna bok. Tyvärr fanns det inga kvar då och han nämnde att pocket var på gång men kunde ta år. Nu säkert 4 år senare får jag alltså mitt eget ex :D tack för tipset. Kan passa på att tipsa om hans andra bok "slumpen är ingen tillfällighet", om du inte redan har läst.

Postat av: [SH]

Köpte "Slumpen..." efter att du tipsat om den i bloggen. Mycket intressant bok.

2010-07-11 @ 19:50:37
URL: http://essha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback