Nya tag...

Japp, jag lever. Har dock seriöst funderat på att sluta blogga. Bestämde mig dock för att ta nya tag. Med bloggen. Och med konditionen. Har försökt cykla mer till jobbet och sedan ett par veckor är vi ägare till Wii Fit Plus med tillhörande Wii Balance Board. Mina magmuskler informerar mig om att det hela fungerar - Beach 2010 blir kanske verklighet? Måste bara disciplinera mig lite...

Nya tag med bloggen? Hur ska det gå då? Vet inte. Men det har varit en hel massa saker som pockat på uppmärksamheten under hösten och som nu är avklarade. Det finns alltså hopp... Vad har då tagit tid från bloggen? Främst det faktum att sonen behövde ett eget rum och det enda rum som stod till buds var det vi använde som kontor. Jag har köpt och målat om en säng till honom och modifierat en datormöbel från Ikea så att datorn kunnat flytta ut till vardagsrummet på ett diskret sätt. Två saker att skriva om i kommande bloggposter...

Vem vet? Denna blogg kanske har ett liv efter jul...


Kommentarer
Postat av: Sis

Trevligt! Då kan det vara värt att titta in här ibland då...Foton vill jag ha också!

2009-11-23 @ 08:58:11
Postat av: Q

Kul, välkommen tillbaka igen.

2009-11-23 @ 12:51:58
Postat av: smäm

kul med nya tag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback