tabortgruset.nu

Cyklar oftast till och från jobbet numera (så, då fick jag det sagt), riktigt trevligt sedan gruset försvann. Eller nästa försvann. På vägen till jobbet finns ett par korta sträckor på 10-30 meter där gruset ligger kvar på asfalten. Inget grus, grus i 20 meter och sedan inget grus. Nästan som om grusinsamlarna gått hem för dagen och sedan glömt bort vart de slutade när de påbörjar nästa dags arbete. Läste visserligen att de inte skulle vara klara med grusuppsamlandet förrän nästa vecka men jag är lite tveksam till om de lyckas med de korta, grusiga partier som finns längs min färdväg. Hoppas kan man ju alltid...


Annars kanske någon kan starta en webbtjänst där man kan anmäla gatuavsnitt som fortfarande är grusiga? Domänen är ledig och jag bjuder på idén...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback