Bloggare - jag?

Med tanke på den glesa uppdateringsfrekvensen här på bloggen borde jag kanske skämmas för att kalla mig en bloggare. Dock, jag har inte som mål att skriva saker här dagligen eller ens ett par gånger i veckan. Skriver när tiden räcker till. Men med en (inte så) liten kille på nästan 18 månader finns det annat att prioritera när man kommer hem från jobbet... Dessutom är det oerhört mycket trevligare att umgås med fru och barn än att sitta framför datorn. Så tiden räcker inte till...


Senaste veckan har jag knappt suttit här alls. Har varit sjuk och inte haft lust att sitta här. Började med en brutal förkylning i början på förra veckan. Det var så illa att jag stannade hemma från jobbet ett par dagar. Kände mig bättre och jobbade torsdag och fredag. På lördagen återkom förkylningen i form av en bihåleinflammation. I måndags gick jag till husläkaren. Nu käkar jag penicillin. För första gången i mitt vuxna liv. Är trött på att vara sjuk nu.


Ha lite medlidande med mig... ;-)


Kommentarer
Postat av: Q

Har medlidande med dig, krya på dig :-)

2009-03-17 @ 23:15:25
Postat av: smäm

usch, har också haft bihåleinflammation en gång. det var inte kul. kan iaf trösta dig med att körtelfebern var värre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback