Försökskanin

Började jobba igår. Frun ville fortsätta semestra så hon tog lillkillen och åkte till sina föräldrar för att, tillsammans med en av hennes kusiner och en syssling till lillkillen, inta deras hus när de åkte på semester. Kvar i Uppsala blev jag.

Så vad gör man när två av livets största glädjeämnen flyr fältet och semestern tar slut? Man hänger sig åt någon form av nörderi. Själv valde jag att bli försökskanin. Ringde runt till lite olika biomedicinföretag och frågade om de hade några roliga saker att testa på mig mot rimlig ersättning. Eller inte. Jag installerade
Windows 7 RC på datorn hemma. Kanske inte fullt så vågat men betydligt roligare. Just nu känns det stabilt och jag har inte känt av några bieffekter...

Vad ska man göra resten av veckan då? Får väl fintrimma datorn och försöka skrämma liv i denna blogg...

Kommentarer
Postat av: Q

Det är väl inte så svårt att hitta på något att göra när frun är borta? Varför inte storstäda, piska mattor, damma, dammsuga, putsa silvret,rensa avlopp, plocka iordning i lådor och skåp, välj något eller gör alltsammans ;-)

2009-07-15 @ 11:33:24
Postat av: [SH]

Men hur kul är det liksom..? Det är dock ingen katastrof här hemma och innan frun kommer hem så ska jag städa lite...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback