Resfeber

Imorgon packar vi, på måndag jobbar jag och på tisdag åker vi till Thailand. Två veckor med sol och bad! Hur kommer då detta sig? Vunnit på lotto? Spelar inte. Rik? Möjligen i sossarnas ögon, där kan man definieras som rik när man tjänar 8000 kr i månaden... Sanningen är den att vi blir bjudna! Min svärmor fyller jämnt lite längre fram i vår och för att fira detta bjuder de med oss till Thailand i två veckor. Helt klart ett värdigt firande!

Lillkillen är redan redo:

Redo för stranden i nya kortbyxor och t-shirt som jag köpte i
Sydafrika för ett år sedan.


Det enda som återstår innan vi är klara att åka är det stora packprojektet... Det blir lite att tänka på och packa ner när man ska resa långt med barn. Och då reser vi med ett barn. All cred till de som reser iväg med flera småbarn.

På onsdag är detta min utsikt:



Må gott hemma i snöslasket... ;-)

Kommentarer
Postat av: Q

Det var inte dåligt, ha en underbar resa, förväntar mig att se fina bilder från Thailand sen :-)

2009-01-25 @ 11:56:37
Postat av: Anonym

Åh, så härligt för er! Ha en riktigt skön semester :-)

2009-01-25 @ 22:08:09
Postat av: henrik

hej

stefan när vi var i thailand i december tvättade vi på hotelet varje dag 2 små barn och mycket glass är lika med, mycket kladdiga klädder! ha en underbar resa

mvh Henrik med familj

2009-01-26 @ 22:12:07
Postat av: Sis

Ååååå, vad underbart!!! Ser också fram emot en fin bildvisning...

2009-01-30 @ 08:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback