Full kontroll

I snart ett år har den varit i min ägo. Min Logitech Harmony 785. Denna unversalfjärrkontroll är en riktig favoritpryl och den har skyhög WAF. Jag fick den faktiskt i födelsedagspresent av min kära fru för snart ett år sedan och hon blev nog minst lika glad för den som jag, vilket man kanske kan förstå av före- och efterbilderna nedan.

Före:

Från vänster till höger: TV, förstärkare, DVD, digitalbox, Xbox (fungerar som mediacenter), CD-spelare och scart-växel.

Numera är det endast denna som ligger framme på soffbordet:


Inte nog med att frun är nöjd och glad över att soffbordet inte är fullt av fjärrkontroller, hanteringen av alla apparater har blivit mycket enklare. Ett tryck på "Titta på TV" gör att förstärkaren och TV:n startar och ställs in på rätt ingångar och kanalbytesknapparna börjar styra digitalboxen. Min, inte särskilt tekniska mor, klarar galant av att starta anläggningen numera...

Kommentarer
Postat av: smäm

vilket bra tips! englishman fyller namligen ar snart och sa vidare dom inte har en habitat i stockholm (har dom det google?) sa kanske det blir en san!

Postat av: [SH]

Inget Habitat i Stockholm afaik men R.O.O.M säljer en del av deras saker.

2009-08-19 @ 07:26:28
URL: http://essha.blogg.se/
Postat av: Jonatan Samuelsson

Jag vill säga "NÖRD", men det är av ren och skär avundsjuka, det vet du, Stefan... ;-D

2009-08-19 @ 13:51:50
URL: http://www.bobk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback