Party, party

Kommande helg blir det fest. Lillkillen fyller ett år! Fatta vad fort 366 dagar kan gå. Han har gått från att vara en liten hjälplös krabat som inte ens kunde hålla uppe sitt eget huvud till att vara en liten kille som håller på att börja gå på egen hand dit han själv vill.

Nu ska det i alla fall bli kalas. Frun har bakat kakor, så många att jag allvarligt börjar oroa mig för mitt midjemått. Det ryktas även om tårta... Karraktär? Jag? Knappast. Själv ska jag köpa present imorgon. Vad det blir? Kan jag inte avslöja här - lillkillen läser givetvis pappas blogg.

 

Kommentarer
Postat av: SMÄM

grattis till lillkillen. skicka en kaka är du bussig.

Postat av: [SH]

Skickar en så snart fraktsedeln kommer... ;)

2008-10-12 @ 22:50:08
URL: http://essha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback