Bättre lycka nästa gång?
I måndags besökte min fru H&M för att lämna tillbaka en helt ny topp. Anledningen till återlämnandet var en mycket tydlig missfärgning i tyget. Missfärgningen fanns på framsidan, en liten bit upp från kanten och lite åt ena sidan. Den var som ett tjockt streck på 2-3 centimeter och kontrasterade tydligt mot plaggets korrekta färg. Det var inga problem att lämna tillbaka toppen och expediten kunde själv konstatera att plagget hade ett fel.
Idag var vi inne på samma H&M-butik. Plagget som lämnades tillbaka i måndags var nu framhängt bland de övriga plaggen av samma modell. Skyltat med ordinarie pris.
Hoppas de att nästa kund är en blind person utan ledsagare?
Idag var vi inne på samma H&M-butik. Plagget som lämnades tillbaka i måndags var nu framhängt bland de övriga plaggen av samma modell. Skyltat med ordinarie pris.
Hoppas de att nästa kund är en blind person utan ledsagare?
Kommentarer
Trackback