Kavajen

Ni som såg hela grammisgalan kan inte ha missat den. Carl Bildts kavaj. En intressant* skapelse i mörkgrått siden med gröna råttor(!):


Bildt i sin kavaj

Bilden ovan kommer från King Magazine och även Aftonbladet skriver om den. Kavajen var säkerligen dyr och den är otvivelaktigt av hög kvalitet men jag förstår fortfarande inte varför vår utrikesminister en gång köpte den. Han ska dock ha credd för att han använde kavajen offentligt och kom undan med det. Att dessutom få beröm för den är värt en hel del respekt. Mer än vad jag skulle klara av eller ens tänka tanken att försöka klara av...





*Det snällaste jag kommer på då jag inte till fullo förstår kavajens coolhet - det var ju inte ett infall av ironi som gjorde att han valde denna kavaj.

Kommentarer
Postat av: SMÄM

jag missade galan. kavajen är fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback