Rivigt fynd

Har länge velat ha ett rivjärn från Microplane. Eller kanske flera... Köpet har dock inte blivit av, till viss del därför att de kostar en slant. Denna kväll kompletterades dock vårt kök med ett riktigt bra rivjärn. Var på ICA Kvantum och handlade och tydligen hade de haft demonstration av rivjärn från just Microplane där tidigare under dagen. Nu stod det bara ett gäng rivjärn där på en disk. Modellen var den jag ville ha. Magkänslan sade dessutom att priset var bra så jag slog till på ett rivjärn och en "släde" (skyddar gästerna från fingertoppar i maten) till det facila priset av 188 kr. Trodde jag gjorde ett bra köp men var lite osäker. Nu har jag kollat. Det var ett helt ok köp. Webbutiken Bagaren och Kocken tar 288 kr för samma saker. Plus frakt.

Rivjärnet med bäst riv:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du komer att älska din Microplane. Grattis till en ny familjemedlem!

Postat av: Henningvilje

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 07:06:46
URL: http://henningvilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback