En räcker, helst ingen...

Någon har sökt på "globala uppvärmningar" på Google och sedan hamnat på min blogg. En stilla undran, räcker det inte med alla som snackar om en global uppvärmning? Nu ska det tydligen letas efter flera globala uppvärmningar...


Tycker det är kul att se vad folk söker på för att sedan hamna på denna blogg. Gissar att de som letar trender i TV-världen genom att söka på "tv program trends" och "trender tv" blir lite besvikna... Att jag (just nu) hamnar bland de tio första träffarna torde mer handla om Googles ofullkomlighet än att jag skulle vara någon form av trendguru för TV-mediet...

Likaså finner jag det lite underligt att jag hamnar som tredje icke-sponsrade länk vid en sökning på "dustinhome" trots att jag själv endast skrivit det korrekta "Dustin Home" på bloggen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback