Fars dag

Min första "egna" Fars dag är snart över. Känns kul och overkligt. Fortfarande lite svårt att relatera till att jag skulle vara en av alla dessa fäder som firas idag. Förstår det men ändå inte. Hur som helst, firad blev jag. Lillkillen hade (med hjälp av sin mor kan man förmoda) köpt ett par riktigt sköna boxershorts från Björn Borg till mig. Har aldrig varit märkesgalen när det gäller underkläder men det var skillnad mot de boxershorts jag vanligen använder. Bara att tacka lillkillen för ett utmärkt val av present.



Kommentarer
Postat av: SMÄM

åååh... första fars dag! stort :) snällt att han köpt present! -impad-

Postat av: Kärin

"Vänj den unge vid den väg han bör vandra..."
=)

2007-11-12 @ 16:53:37
URL: http://kaerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback