Hurra, hurra, hurra, hurra!

Idag fyller denna blogg ett år. På kvällen den 22 januari satt jag och väntade på att fruns dunjacka skulle torka klart nere i tvättstugan. Hade inte tänkt bli en bloggare men inspirerad av bla Kärin bestämde jag mig för att testa. Och blev fast. Då följde jag ingen blogg. Nu följer jag ett tjugotal. Känner mig som en internetvärldens medelsvensson...

Ljus
Ett år...


Något helt annat. Det verkar råda någon form av veteran-/nostalgitrend på bio det kommande året:
Rocky Balboa (Rocky VI) hade svensk premiär i fredags. Givetvis med Stalone.
Live Free or Die Hard med Bruce Wilis blåser nytt liv i den serien.
Indiana Jones 4 med premiär nästa år. Självklart med Harrison Ford...

Stallone fick visst blodad tand av Rocky-filmen och ska göra en fjärde Rambo-film. Premiär nästa år. Fick han inte tillräckligt betalt för Rocky Balboa..?

Den enda av ovanstående filmer som har en chans att få del av min minimala biobudget är nog Indiana Jones 4. Det är något visst med de äventyrsfilmerna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :-)

2007-01-24 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback