God Jul

Knodden


Kommentarer
Postat av: Kärin

puss o kram - julegran! =)

Postat av: SMÄM

hihi söt! god jul!

2007-12-24 @ 11:51:09
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Johannes

Hej

Jag heter Johannes och jag skriver just nu en C-uppsats om bloggar på Uppsala universitet. Jag har två korta frågor som jag skulle vilja ställa till dig, så om du har möjlighet att svara så maila mig på nedanstående adress så skickar jag frågorna till dig:

[email protected]

Ett svar skulle hjälpa mig mycket och göra mig väldigt tacksam!

Ps. För att jag skall veta vilken blogg som är din så måste du lägga med en länk till denna i ditt mail. Ds.

2007-12-28 @ 23:14:47
Postat av: Margareta S

2007 års i särklass sötaste tomte.
God fortsättning på det nya året!
Margareta m fam

2008-01-02 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback