Illa

Är kompledig idag. Ska fixa en massa i lägenheten. Blev kaffesugen. Kaffet är slut. Suck.


Chefen på NORM svarad på mitt e-postmeddelande. Imponerande snabbt. Han höll med om min kritik men tycket att jag var lite väl hård i min blogg. Alla kan ju göra misstag. Var jag onödigt hård? Näe, det var liksom inte första gången som jag fick följdfrågor där det helt saknas återkoppling till tidigare svar... Bara första gången jag skrev e-post till chefen.


Snart ska jag åka och handla. Överst på listan står det "Kaffe".

Kommentarer
Postat av: Markus

Om det händer någon mera gång att kaffet tar slut är du välkommen upp att få lite pulver eller varför inte på en kopp! :)

Grannen

2006-11-30 @ 21:30:51
Postat av: Kärin

Eller varför inte komma till mig o få kaffe?!
Kokat, Gevalia, i en gammal inpyrd hederlig sjömanskaffekanna.... *burr*
(har ett paket Zoega Presso i hemlighet i ett annat skåp som jag njuter av när ingen annan ser...)

Postat av: Anonym

You coffee drinkers... Nu är jag trött på att blogg.se suddar bort mitt namn så fort man skrivit det!!! /SMÄM

2006-12-03 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback