*klick*

Läser posten min blogg? Troligen inte. Hur som helst så gjorde de sitt jobb. Vår kamera kom igår.

Kameran, en
Canon Powershot S3 IS, är en mycket trevlig bekantskap. Den passar oss perfekt, frun får de enkla program som hon vill ha och jag kan leka med tidsautomatik, bländarautomatik och blixtsynk på andra ridån med mera. Båda får vi glädje av en hyfsat ljusstark 12x zoom med bildstabilisator.

Det kommer nog att hamna både en och två bilder från den i bloggen...



Ljuspunkter

- Digitalkamera.
- Eventuell kommande Ölandssemester.
- Lönnsirapen är tillbaka i kylen...

Mindre ljusa punkter
- Trötthet.
- Varmt sovrum som försvårar åtgärdandet av ovanstående.



Kommentarer
Postat av: Markus

Grattis! Kul att ni hittat en kamera som passar er båda!

Markuz

Postat av: RJ

Hallå, jag jobbar på posten och ja, jag läser din blogg.

2006-07-29 @ 13:32:38
Postat av: Ariadine

Nice site, regards from the netherlands!

2010-06-25 @ 13:28:59
URL: http://ariadine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback