Båring

Jobbar hela dagarna. Frun åkte hem till sina föräldrar i söndags kväll. Utan henne hemma är det typ allmänt trist. Fast jag klandrar henne inte. Vore jag lärare med sommarlov skulle jag också vilja hitta på lite saker och inte bara vänta på att maken ska komma hem från jobbet. Men det är trist ändå. Trist att sitta själv hemma på kvällen. Trist att äta själv. Även om det är något kul på TV så är det trist att inte kunna dela det roliga med någon. Trist att gå och lägga sig själv. Allt detta funkade när man var singel. Nu är det bara bååååring.

Tur att det finns telefoner så att man dela lite tankar och funderingar med varandra.

Imorgon åker jag och hämtar henne. Det är allt annat än båring.


Kommentarer
Postat av: Q

Telefon är en fantastisk uppfinning :-)!!!
Vad vore livet utan telefoner, för att inte tala om mobiltelefoner. Klarar man sig utan telefoner? Klarar man sig utan mobiltelefoner? hmmm.....

2006-07-04 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback