Jag erkänner...

...att jag någon* gång har stavat något ord lite galet när jag postat mina inlägg här. Och jag gillar det inte. Tur att man kan korrigera i efterhand.**

Men hur skulle det kännas att vara den som lagt ut följande slinga längst ner i bild på
Eurosports OS-sändningar:

Läs mer på www.eurosort.com

Jag bara undrar... Tror att ett visst företag upplever ökat antal träffar på sin webb...



* Ok, ok... Flera stycken gånger.

** Nej, jag tycker inte att det är fel att korrigera i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Kärin

Ok, antingen är jag blind eller korkad, eller så har de ändrat sajten. Hittar iget speciellt skrattretande.

Postat av: [SH]

Jag förklarar:
Det stod alltså "Läs mer på www.eurosort.com", inte "Läs mer på www.eurosPort.com" - dvs ett visst europeiskt sorteringsföretag fick ev ett antal extra besök från OS-intresserade...

2006-02-17 @ 11:59:56
URL: http://essha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback