Då var det dax...

14 timmar kvar. Tills jag ska befinna mig på jobbet. Semestern är alltså slut. Ska faktiskt bli lite kul att börja jobba. Vissa kollegor har jag inte sett sedan före midsommar. Fast med en påfyllning på semesterkontot hade jag ju inte tackat nej till en vecka till eller två.

Känns redan nu att hösten kommer att gå väldigt fort. Drygt två månader kvar. Sedan flyttar vi in i vår nya lägenhet. Fram till dess ska allt förberedas i den gamla lägenheten. Skåp och förråd rensas. Vill ju inte flytta en massa saker som vi ändå inte vill ha. Alla grejer packas ner. Möbler som inte får följa med ska säljas. Tiden till den andra november kommer att gå väldigt fort.

Sedan flyttar man in. Lägenheten ska ordningställas. Gissar att det kommer bli mer än en helg då vi springer i inredningsbutiker där frun shoppar och jag bär. Inte mig emot - det är trevligt att gå i butiker med frun.

Lagom när man har hunnit känna att nu bor vi faktiskt i vår nya lägenhet är det advent och sedan är det jul. Så...

God Jul på er alla!




*lider av  retroaktivt solsting*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback