1, 2, 3, 4, 5, 6

Hoppsan, jag missade ett magiska ögonblick... Insåg det när jag precis läste en  nyhet på SVD. Jag missade det amerikanska inträffandet av klockan 1, 2, 3, 4, 5, 6. Fast jag är ju svensk och får därmed en riktig chans om ett par veckor då tiden här i världen blir:


01:02:03 04/05/06


Hur kunde jag missa en sådan världshändelse? Den bistra sanningen är att jag sov. Kommer jag att bättre bevaka ögonblicket när det inträffar här? Typ ha ett 123456-party? Troligen inte. Jag sover nog då med.

Bättre missa en pseudohändelse än ett verkligt viktigt ögonblick.



Jag vet dock ett par som kommer att vänta på 04:07:04 07/04/07...



Kommentarer
Postat av: SMÄM

HAHAHAHAHAHA! :D:D:D Indeed!!!! ÄG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback