Deprimerad bil?

Vi är på väg att byta bil. Vår trotjänare, en Volvo V40 2,0T -99, ska säljas och en annan bil tar strax dess plats. Hade bara tänkt hitta en besiktningstid innan den skulle läggas ut på Blocket. Men bilen hade en annan plan... Igår morse vägrade den starta. Motorn går igång i en sekund och sedan stannar den. Bilen gick perfekt i torsdags men vägrar starta nu. Det blir att boka ett besök hos verkstaden imorgon. Känns lite motigt när det är så nära en försäljning.

Kan bilar bli deprimerade?

Kommentarer
Postat av: RJ

Tror det, min bil har blivit lite halvdeppig när jag pratat om att byta. När jag har ändrat mej så brukar bilen gå bättre.

2011-02-21 @ 15:30:20
Postat av: [SH]

Fast jag ska byta bil... Ja, ja, nu står den på verkstaden. Hoppas på en enkel åtgärd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback