Dagarna går...

...fort ibland. Midsommarhelgen kom och passerade. Måndagen likaså. Plötsligt känns det som att semestern med start vecka 29 inte är särskilt långt borta. Ålderssymptom? Detta med att tiden går fort. Vet inte. Inte helt ologiskt iofs. När man var 10 år innebar ytterligare ett år 10 procent av hela ens liv. Numera är ett år endast dryga tre procent av hela mitt liv. När man närmar sig nittio kommer åren gå vansinnigt fort...


Någon som vill köpa en bättre begagnad espressomaskin (
Melitta Caffeo No 64) förresten? Maskinen kostar i butik idag 5990:- och min maskin från oktober -05 säljes för 4000:-.

...det finns fortfarande framkallningsutrustning till salu...

En tanke slog mig, borde jag starta en konkurrent till Blocket.se? Eller kanske annonsera där istället för här? Framgången med annonser här har inte varit så stor ännu...


Dagens Dilbert är bra. Fortfarande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback