Weekend

Semestern inleddes med en weekend* i Stockholm. Den mycket trevliga helgen kan sammanfattas på detta sätt:

Scandic Anglais - man måste ju sova någonstans...
Sosta Bar - där vet de hur en espresso ska göras. Och en enkel kostar 10 kr. Could it be any better?
Shopping - lite större utbud än i Uppsala...
Shanti - otroligt god och prisvärd indisk mat.
Zanzibar - den bästa cappuccino jag druckit hittills. Återkommer, både dit irl och i bloggen...
Italiensk glass - från ett ställe på Gallerians nedre plan. Mums.
Medelhavsmuseet - lite kultur är ju alltid trevligt.





* Jo, jag vet att det finns ett svenskt ord, veckoslut, men jag tycker att weekend låter trevligare...



Kommentarer
Postat av: SMÄM

Tack för alla tips. I Stockholm är man ju titt som tett :D

Postat av: sis

Tack för tipset!Glassen på Gallerian är riktigt mumsig, var där för ett par dagar sedan. (Den var billigare än glassen däruppe vid stora entrén)

2006-07-22 @ 22:11:19
Postat av: [SH]

SMÄM & sis, varsågoda. De tipsen bjuder jag gärna på.

2006-07-24 @ 14:48:03
URL: http://essha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback