Laddar för hösten

Vilken vecka det har varit. Lillkillen (inte så liten längre) har börjat förskola. Nya tider för hela familjen. Har hunnit med ett styrelsemöte i bostadsrättsföreningen. Sprungit på galleriapremiär i Gränby Centrum tillsammans med, uppskattningsvis, halva Uppsalas och en stor del av övriga Upplands befolkning. Fick i alla fall tag på ett par gummistövlar till mycket bra pris. Praktiskt att ha när man tvättar bilen eller plockar svamp. Det förstnämnda är jag ok på, det sistnämnda är inte min tekopp. Varit på mitt livs första föräldramöte. En extra vuxenpoäng. Tror jag. Bakat pizza. Jobbat en hel del. Grillat. Måste ta tillvara sensommarkvällarna. Inte bloggat. Oooops. Ja, detta var min vecka fram till idag...

Eftermiddagen har tillbringats med familjen på nyinvigda Gränby Centrum. Tillsamman med en massa annat folk men nästan folktomt jämfört med i onsdags kväll. Det var mycket erbjudanden och det fanns en hel del saker vi behövde. Inte alltid det sammanfaller. Känns oftare som att butiken vinner genom att man faller för ett erbjudande man egentligen inte behöver.

Grabben fick nya jeans och en ny höstjacka, inte så tokigt då det var 20 procent rabatt på allt i butikens barnavdelning. Jag behövde nya skor till hösten och vintern, föll för ett par Wolverine "The Apprentice" och även på dessa var det 20 procent rabatt.


Dessa ska, förhoppningsvis, hålla mig varm om fötterna de kommande höstarna och vintrarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback