Inte hennes kopp te...

Jag ska berätta en hemlighet. Min fru spelar Super Mario Galaxy 2. Och hon är bra på det. Kanske inte i nivå med en tonårig überspelare men helt klart duktig. Klart bättre än mig. Visserligen påstår hon att hon inte är särskilt bra utan att jag bara råkar vara exceptionellt dålig. Jag håller inte med. Hon är duktig.
Sådär, nu har jag spräckt hennes image som ickespelare. I alla fall för de som känner henne och dessutom läser här...

Till saken, härom dagen surfade jag runt lite och snubblade på dessa örhängen:

Tänkte på frun, hon har nämligen uttryckt en önskan om att skaffa lite fler örhängen med "lite färg". Men jag tvivlar ändå på att detta är hennes kopp te...

Mario Piranah Plant-örhängen beställs
här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback