Skjut mig - sminket är slut!

Råkade se lite på Lyxfällan på TV3. Tycker egentligen inte om programmet. Gillar inte att göra underhållning av människors misär. Detta avsnitt var dock lite annorlunda, här var det "pappas tjej" som skulle lära sig hantera pengar. En blond, bloggande, tjej boende i Stockholms innerstad (nej, det var inte Blondinbella) vars far sköt till ganska skapliga buntar 1000-lappar varje månad för att hålla henne flytande.
Kom in mot slutet av programmet när programledarna hjälpte henne med en ny budget och då började med det basala i livet: mat, boende, transporter, lite kläder och lite annat nödvändigt. Till tjejens förskräckelse lämnades skönhetskontot tomt. Då kom kommentaren:

- De tycker inte ens att jag ska sminka mig. Då kan jag ju lika gärna skjuta mig i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback