Telia missar målet * 2

Fick reklam från Telia idag. De informerade mig om att de valt att skicka direktreklam istället för att ringa och terrorisera mig. Allt på grund av ett slags nyvunnen respekt för mitt privatliv. Undrens tid är sannerligen inte förbi.

Erbjudandet sades vara så fantastiskt att de i det närmaste kände sig tvingade att kontakta mig. Så vad erbjöd de? Ett trippelerbjudande:
* Telia digital-tv med åtta kanaler, box och blandade kablar.
* Bredband (1,5-2 Mbit/s) via ADSL.
* Telia bredbandstelefoni med något paket som innebar att man ringde gratis till andra med Telia bredbandstelefoni.

Allt för 299 kr/mån.

Idag har jag:
* Telia digital-tv med ca 15 kanaler, box och alla kablar jag önskar.
* Bredband via fiber (10 Mbit/s)
* Bredbandstelefoni från Tele2

Allt  för 279 kr + 79 kr (som jag får ringa för) per månad. TV ingår i månadsavgiften i föreningen. Telia har missat att jag inte kan få (och inte heller behöver) ADSL och att jag redan har digital-tv. Det var deras första miss.


Miss nummer två.

Tänkte besöka kampanjens webbplats,
telia.se/trippelackord, och möttes av följande text:

This document you requested has moved temporarily.

It's now at http://www.telia.se/trippelackord.

Grattis Telia, ni skickar reklam till folk som varken kan eller har någon anledning att utnyttja erbjudandet och kampanjens webbplats är tillfälligt flyttad... Bättre lycka nästa gång!


Kommentarer
Postat av: SMÄM

vilken dundermiss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback