Två klara, fyra kvar

Den kulturella välgärningen fortsatte igår kväll. Kärin var på besök så vi avverkade Star Wars: Episode II - Attack of the Clones. Bara fyra filmer kvar nu. Givetvis bjöds det på våfflor. Jag gillade filmen och skulle gärna se den tredje episoden nu men det dröjer visst innan Kärin är tillbaka i Uppsala...

Det sista påskkaffet från J&N gick åt igår så idag fick jag pröva det etiopiska kaffet Harrar Longberry från samma rosteri. Mycket gott. Min kära fru tvivlade på mig men jag kände faktisk de blåbärstoner som kaffet skulle innehålla. Trodde inte det men de fanns faktiskt där. Ska testa att justera malningsgraden lite för att se vad som händer med smaken då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kärin

mmmm, erkänner att jag gärna vill se 3:an snarast...
och lite cred vill jag ha för att jag var så inne i filmen att jag t o m missade att kommentera kaffet!
;-)

Postat av: [SH]

Klart du ska ha cred. :)

2008-03-27 @ 05:09:09
URL: http://essha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback