Svaret

Ibland blir det inte som man tänkt. Hade tänkt publicera svaret på bildgåtan igår kväll. Å andra sidan skrev jag aldrig mot slutet på vilken helg som svaret skulle komma. Markus och Q var dock inne på rätt spår, även om "något med kaffe att göra" inte känns särskilt specifikt...

Bilden föreställer en Handpresso.

Vad är det då? En pryl som tar kaffenörderiet till nya höjder. Den erbjuder dig möjligheten till en nybryggd espresso i vildmarken. Funkar så här:



En pryl som möjligen skulle kunna göra mig till friluftsmänniska...
 
 

Kommentarer
Postat av: Kärin

så du censurerar min kommentar på förra inlägget?
ser man på....

Postat av: Q

Oj oj oj, en handpresso måste ju vara världens onödigaste pryl :-)

2008-03-04 @ 16:19:18
Postat av: Markus

Helt otroligt...onödigt ;)

2008-03-04 @ 18:26:10
Postat av: [SH]

Kärin, jag censurerar ingen. Däremot gör Blogg.se det. Såg att din kommentar inte publicerats när jag loggade in men jag hade inte tid att ta reda på varför den filtrerats bort. Inte heller fanns det tid till att svara. Inget personligt alltså. Sorry.

2008-03-04 @ 18:38:34
URL: http://essha.blogg.se
Postat av: Kärin

=)

2008-03-04 @ 18:47:16
URL: http://kaerin.blogg.se
Postat av: [SH]

Kärin, jag har svarat på din bortfiltrerade kommentar (som numera syns) och försökt utveckla mitt resonemang kring varför jag tyckte att Björn var kul.

2008-03-04 @ 18:51:49
URL: http://essha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback