Skryt

Måste bara skryta lite. Blev ett år äldre härom dagen och fick sjukt bra presenter så här kommer skrytet:

<skryt>


Från fru och son fick jag en Logitech Harmony 785 och ett par schyssta kalsonger. Fjärrkontrollen kommer att ersätta de sju(!) fjärrisar som nu trängs på och kring soffbordet. Lite programmerande återstår dock innan de går smärtfritt...


Min älskade fru lagade även till en galet god Caesarsallad med grillad kyckling. Den slår alla som jag ätit på restaurang hittills, speciellt denna...


Sedan fick jag fyra påsar fantastiskt fint kaffe från min kära mor. Från vänster till höger finns Las Nubes och Daterra Reserve, bägge från Estate Coffee. Sedan följer en påse Kinunu Rwanda från Koppi. Avslutningsvis en påse Colombia La Piramide från Johan & Nyström. Allesammans hur spännande som helst. Får beslutsångest av att fundera på vilken påse som ska öppnas först...

</skryt>

 

Kommentarer
Postat av: Markus

Grattis!

2008-08-22 @ 19:41:39
Postat av: [SH]

Tackar!

Postat av: SMÄM

grattis i efterskott. fina skrytvaror! tur du fick det däringa kaffet :D

2008-08-23 @ 10:56:07
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Q

Stort grattis, skönt att bara ha en fjärrkontroll att hålla reda på :-)

2008-08-23 @ 13:43:36
Postat av: Kärin

så nu finns det lyxkaffe till Star Wars oxå... ;-)

2008-08-23 @ 21:01:23
URL: http://kaerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback