Ensam hemma III

Igår åkte lillkillen och hälsade på mormor och morfar i Västerås. Min kära fru tog han med sig. Tur var väl det - han är ännu inte riktigt mogen för att åka dit på egen hand...

Det blir så tyst och tomt här hemma när fru och barn är borta. Visst, jag sov ostört tills mobilens alarm väckte mig. Jag snoozade till och med. Men om jag måste välja går jag oändligt mycket hellre upp 05:30 för att ta hand om lille sonen, som brukar vilja komma upp en liten sväng då, och låta frun sova vidare en liten stund.

En sak till, varför ska det regna idag? Just idag när jag är hänvisad till att cykla till jobbet gömmer sig vårsolen. Hoppas att det blir bättre väder framåt kvällen och imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Q

Varför ska det regna över huvudtaget?

2008-04-07 @ 21:13:01
Postat av: [SH]

Så att det inte blir öken... ;)

Postat av: Q

Hahaha......det har du rätt i!

2008-04-07 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback