IKEA-glädje

I vår klädkammare hade vi en yta i ena hörnet på drygt 40*40 cm och till den ytan har jag under längre tid letat efter någon form av smart förvaringslösning. IKEA har inte haft något. Det skulle möjligen gå att bygga en liten stapel av de minsta trådbackarna från Elfa, fast det skulle inte bli speciellt bra. Något annat passande hade jag inte hittat och att bygga själv lockade inte särskilt mycket...

I lördags var vi på IKEA i annat ärende och plötsligt inser jag att jag precis passerat något intressant. Backar och tar en ordentligt titt. En nyhet.
Anebda klädskåp, ett litet skåp som är 180 cm högt och med bredd och djup på 40 cm. Som gjort till vår klädkammare. '

Skåpet inhandlades i söndags och har nu ställts på plats. Ser ut som att det är ritat för att stå där.


Aneboda klädskåp



Kommentarer
Postat av: Q

Härligt, förvaring kan man inte få för mycket av :-)

2007-09-19 @ 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback