Äntligen!

Nix, jag ropar inte för att jag hittat ett ljust bröd med fullkorn i... Jag ropar därför att nu har jag semester!

Ikväll blir det lite förberedelser inför morgondagens avfärd mot Västerås. Det är mycket praktiskt med torktumlare när man kommer på saker att tvätta så här dags på kvällen - packa blöt tvätt i väskorna är nog ingen höjdare... På söndag fortsätter färden mot Kållandsö där vi möter upp med familjen
Holgersson. Sedan ska det seglas...

Resten av semestern då? Det får vi se... Några dagar i Stockholm lär det dock bli.



Ljuspunkter
- Får träffa frun imorgon
- Har lånat en GPS-navigator
- Semester


Mindre ljusa punkter

- Får inte somna bredvid frun ikväll
- Smutsig bil
- Finns en del kvar att packa innan avfärd...


Kommentarer
Postat av: Q

Låter skönt med segling och stockholm är ju aldrig fel. GPS hmmm, vad är det för fel med en vanlig gammal hederlig kartbok ;-)

2007-07-13 @ 23:36:59
Postat av: [SH]

Kartböcker är bra på sitt sätt men de talar inte om hur fort du kör, när ni kommer fram, vart närmaste mack är eller hjälper till att hitta till vackra platser längs vägen. Likaså är de ganska dåliga på stadsnavigering... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback