Verkan

Nog gav SMÄMs kampanj effekt. Nå't var det i alla fall. Kusinen gick vidare. I Meloddifestivalen alltså. Trots att jag inte röstade. De som läst här tidigare vet vad jag tycker om detta eviga röstande. Ni andra kan läsa här. Eller här. Eller...

Melodifestival förresten. Numera är det ju Sen kväll med Luuk. Fast med melodifestivaltema. Ska jag få tycka till (typ syftet med denna blogg) räddar Luuk melodifestivalspetaklet men alla tycks inte uppskatta hans humor. Utan Luuk vore det svårt att härda ut i TV-soffan - låtarna är ju inte mycket att hänga i julgranen...

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

jaaaaa!!!! du måste se när hon uppträder i globen och kanske rösta när du får se min enorma kampanj som drar igång i mars ;)

Postat av: Q

håller med...

2007-02-13 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback