The show must go on

Projektet fortsätter. Dock utan framgång. Vattnet ur bryggruppen pendlar mellan att droppa fram och att sippra fram i en tunn stråle. I söndags skruvade jag isär maskinen. Utan större resultat. Lärde mig dock en del om hur den är uppbyggd.

Gaggia inside
Inuti min igenkalkade Gaggia.

Pratade med den auktoriserade Gaggia-verkstadeni Stockholm. Mycket avkalkningsmedel är tydligen vägen att gå. Får fortsätta gå lite till där. Annars kan man visst byta ut en mojäng. Men det vill jag gärna slippa.



Ljuspunkter
- Tillvalsbesiktning av nya lägenheten imorgon
- Hambergs skaldjursfat
- Osett avsnitt av Top Gear
- Folk som köper saker från våra Blocket-annonser utan krångel

Mindre ljusa punkter
- Flyttpacka
- Folk som säger att de ska komma och köpa något och sedan bangar för att man inte vill pruta 30%


Kommentarer
Postat av: SMÄM

Du är, precis som jag, Top Gear-fan alltså?! :D

Postat av: [SH]

IMHO är Top Gear det bästa som visas på dumburken... :D

2006-10-11 @ 06:53:49
URL: http://essha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback