Glad

Var och hämtade ut bilen idag efter ett byte av framfjädrar. Tror jag har hittat bästa bilmekanikern i Uppsala med omnejd. Ringens Bilservice. Inte nog med att han var mycket billigare än Upplands Motor, när jag hämtade ut bilen kostade det dessutom 81 kr mindre än uppgett pris.
Hur stort är inte det? Jag menar vad är chansen att jag ens hade funderat på om han tog för mycket betalt om det hade kostat vad han sagt innan jag lämnade in bilen? Det vanliga när man lämnar in en bil är annars att man får vara beredd på att skjuta till lite extra för någon annan del som också behövde bytas. Vid sådana här tillfällen bryr man sig inte om att verkstaden ligger en liten* bit utanför Uppsala.

Ljuspunkter
- Min bror som orkade upp extra tidigt för att skjutsa mig till bilverkstaden (hämtade mig 6:40).
- SVD kom idag

Mindre ljusa punkter
- Elpriset



* Typ två mil

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej bror!
Har faktiskt läst din blogg några dagar nu, men har inte riktigt kännt mej inspirerad att kommentera något... Vad kan det bero på..? ;) Kan inte jag också få komma på din ljuspunktslista nån gång??? Jag är ju liksom din enda syster.

2006-03-10 @ 10:28:31
Postat av: RJ

Trevligt att en kan få vara en ljuspunkt ibland.

2006-03-12 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback