Igår

Det var ju, som bekant, Alla hjärtans dag igår. (Tack Kärin för ditt försvar av denna dag.) Jag bryr mig inte om att en massa smarta PR-människor får svenska folket (män i synnerhet) att köpa mer rosor än blomsterhandeln kan prestera och mer choklad än vad en godissugen femåring kan fantisera om. Jag gillar det. Gillar att visa min fru kärlek och uppskattning. (Vilket man givetvis ska göra avsevärt oftare än en dag om året.)

Igår var det myskväll med Kycklingsallad med grillade grönsaker och Tiramisù som trevlig avrundning. Och givetvis köpte jag rosor.


Något helt annat:
Jenz, varför ha en blogg utan att skriva?
Höjden av ironi?


Ljuspunkter

- Kylan har släppt sitt grepp över staden.
- Vi har Tiramisù kvar till ikväll.
- Två OS-guld igår.

Mindre ljusa punkter
- Kvaliteten på röda rosor Alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: SMÄM

Helt rätt inställning till alla hjärtans! :)

Varför döpa sin blogg till jenz med zäta? Så sött så sött!

Postat av: Kärin

Stackars Jens(z)...
Som han gått o laddat för att skaffa sig denna blogg, och sparat idéer till inlägg i sin mobil i flera veckor. Plötsligt en dag stormar han in på kontoret: "Karin, nu ska det ske! Här ska skaffas blogg!"
Jag lotsar honom igenom o skapar sedan ett nytt blogginläggformulär. "Nej nej, jag kan inte skriva nu, jag måste förbereda först..."
Öhh, jaha...?
Och på den vägen är det....!
*suck*

2006-02-17 @ 09:18:51
URL: http://kaerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback