Premiär

Igår öppnades den. Till viss del i alla fall. Den nya sträckan av E4 som går förbi Uppsala. Givetvis kunde jag inte låta bli att provåka när tillfälle gavs på kvällen. Testade en liten del av den nya sträckan. Kul känsla. Kändes lite märkligt att titta på Uppsala från ett håll som man aldrig tidigare sett staden när man kört förbi.

Snart är det jul. Typ väldigt mycket snart. Fast jag tror jag saknar julstämning helt i år. Kommer kanske imorgon. Eller på julafton... Hur som helst:

God jul på er allihopa!



Kommentarer
Postat av: Markus

God jul på dig också! Jag delar upplevelsen av avsaknad julkänsla, men jag hoppas med dig att den kommer. Fast det klart, kommer den inte så blir det heller inte något man måste göra sig av med när vardagen närmar sig senare. Always look at the bright side of life!

Ha det gott!

Markus

2006-12-22 @ 22:17:05
Postat av: Kärin

Massa GOOOOD JUUUUUL till er båda!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback