Bättre kan ni, GB!

Lurad. Det är så jag känner det efter att ha provat GB's nya Carte d'Or Greek Yoghurt & Honey. Jag hade förväntat mig frisk syrlighet från youghurt kombinerad med honungens sötma. Vad fick jag då? Intetsägande "yoghurtglass" och sött klet med honungssmak. Sliskigt* är bästa beskrivningen. Men man kanske inte ska vänta sig så mycket av en glass som helt saknar grädde i innehållsförteckningen?

 
Betyg:
[SH] [SH] [SH] [SH] [SH]

 

Nu hoppas jag bara att den Carte d'Or Lavazza som inhandlades vid samma tillfälle som ovan nämnda miss är betydligt godare. Även om inte heller den innehåller grädde...

 
 

Ljuspunkter
- Alla val är gjorda till vår lägenhet.
- Ljust på kvällarna.
- Ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag.


Mindre ljusa punkter

- Prestandan hos Blogg.se.
- November** är sjukt långt bort.

 
 

 

* När jag kallar något för "sliskigt" så är det så. Jag gillar sötsliskiga saker annars. Baklava är exempelvis otroligt gott.

** Det är då vi flyttar in. Längtar aldrig förbi sommaren annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback